Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego rozporządzenia UE o ochronie danych osobowych nr 2016/679 informujemy:
Kto jest Administratorem Pani/Pana danych osobowych?
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Fundacja „Gwiazda Nadziei” z siedzibą w Katowicach, przy ul. Dąbrowskiego 22, NIP: 954-262-38-25, REGON: 240842144, KRS 0000298237, adres email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., strona internetowa: gwiazdanadziei.pl;
Z Inspektorem Ochrony Danych można skontaktować się elektronicznie - za pomocą adresu e-mail Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub pisemnie - wysyłając list na adres siedziby Fundacji z dopiskiem „Inspektor Ochrony Danych”.
W jakim celu będą przetwarzane Panią/Pana dane osobowe?
Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji działań statutowych Fundacji w zakresie obsługi dobrowolnej wpłaty środków finansowych na rzecz Podopiecznych Fundacji lub na rzecz działalności samej Fundacji.
Dlaczego mogą być przetwarzane Pani/Pana dane osobowe?
Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest wykonanie umowy darowizny (art. 6 ust. 1 lit. b rozporządzenia) oraz obowiązki prawne Fundacji związane z jej rozliczeniem np. związane z obsługą księgowo-finansową czy rozliczeniem działań fundacji (art. 6 ust. 1 lit. c rozporządzenia).
Komu mogą lub będą ujawniane Pani/Pana dane osobowe?
Pani/Pana dane osobowe mogą być ujawniane:
- osobom upoważnionym przez Fundację (tzn. pracownikom Fundacji, wolontariuszom i innym osobom fizycznym wykonującym zadania na rzecz Fundacji w ramach wymienionych celów);
- podmiotom upoważnionym na podstawie przepisów prawa;
- dostawcom systemów informatycznych i usług IT zapewniających funkcjonowanie Fundacji.
Jak długo Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane?
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane do momentu wygaśnięcia obowiązku przechowywania danych, które wynikają z przepisów prawa, w tym obowiązku przechowywania dokumentów księgowych.
Jakie Pani/Panu przysługują prawa?
Rozporządzenie przyznaje Pani/Panu następujące prawa:
- prawo dostępu do treści swoich danych oraz informacji dotyczących ich przetwarzania;
- prawo żądania ich sprostowania.
- prawo żądania ich usunięcia.
- prawo żądania ograniczenia ich przetwarzania.
- prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Czy podanie danych jest wymogiem lub obowiązkiem i co się stanie jeżeli Pani/Pan ich nie poda?
Podanie danych osobowych jest obowiązkowe jeżeli Fundacja ma otrzymać wpłatę. Bez podania danych osobowych wpłata nie będzie mogła być zrealizowana.
Czy Pani/Pana dane będą wykorzystywane do zautomatyzowanego podejmowania decyzji lub tzw. profilowania?
Nie, Pani/Pana dane osobowe nie będą wykorzystywane do zautomatyzowanego podejmowania decyzji ani profilowania, o którym mowa w art. 22.