Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego rozporządzenia UE o ochronie danych osobowych nr 2016/679 informujemy:

 

Kto jest Administratorem Pani/Pana danych osobowych?

Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Fundacja „Gwiazda Nadziei” z siedzibą w Katowicach, przy ul. Dąbrowskiego 22, NIP: 954-262-38-25, REGON: 240842144, KRS 0000298237, adres email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., strona internetowa: gwiazdanadziei.pl;

Z Inspektorem Ochrony Danych można skontaktować się elektronicznie - za pomocą adresu e-mail Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub pisemnie - wysyłając list na adres siedziby Fundacji z dopiskiem „Inspektor Ochrony Danych”.

 

W jakim celu będą przetwarzane Panią/Pana dane osobowe?

Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji działań statutowych Fundacji w zakresie obsługi dobrowolnej wpłaty środków finansowych na rzecz Podopiecznych Fundacji lub na rzecz działalności samej Fundacji.

 

Dlaczego mogą być przetwarzane Pani/Pana dane osobowe?

Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest wykonanie umowy darowizny (art. 6 ust. 1 lit. b rozporządzenia) oraz obowiązki prawne Fundacji związane z jej rozliczeniem np. związane z obsługą księgowo-finansową czy rozliczeniem działań fundacji (art. 6 ust. 1 lit. c rozporządzenia).

 

Komu mogą lub będą ujawniane Pani/Pana dane osobowe?

Pani/Pana dane osobowe mogą być ujawniane:

  1. osobom upoważnionym przez Fundację (tzn. pracownikom Fundacji, wolontariuszom i innym osobom fizycznym wykonującym zadania na rzecz Fundacji w ramach wymienionych celów);
  2. podmiotom upoważnionym na podstawie przepisów prawa;
  3. dostawcom systemów informatycznych i usług IT zapewniających funkcjonowanie Fundacji.

 

Jak długo Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane?

Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane do momentu wygaśnięcia obowiązku przechowywania danych, które wynikają z przepisów prawa, w tym obowiązku przechowywania dokumentów księgowych.

 

Jakie Pani/Panu przysługują prawa?

Rozporządzenie przyznaje Pani/Panu następujące prawa:

  1. prawo dostępu do treści swoich danych oraz informacji dotyczących ich przetwarzania;
  2. prawo żądania ich sprostowania.
  3. prawo żądania ich usunięcia.
  4. prawo żądania ograniczenia ich przetwarzania.
  5. prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

 

Czy podanie danych jest wymogiem lub obowiązkiem i co się stanie jeżeli Pani/Pan ich nie poda?

Podanie danych osobowych jest obowiązkowe jeżeli Fundacja ma otrzymać wpłatę. Bez podania danych osobowych wpłata nie będzie mogła być zrealizowana.

 

Czy Pani/Pana dane będą wykorzystywane do zautomatyzowanego podejmowania decyzji lub tzw. profilowania?

Nie, Pani/Pana dane osobowe nie będą wykorzystywane do zautomatyzowanego podejmowania decyzji ani profilowania, o którym mowa w art. 22.